понедељак, 22. септембар 2008.

Da je tuga snjeg


Dino Merlin-"Da je tuga snjeg" je trenutno najtužnija pesma koju mogu da slušam,nijedna druga mi ne pada na pamet, ali ova pesma je sasvim dovoljna da opiše kako se ja osećam bar trrenutno. Mnogi će pomisliti da je to zbog neke mlade frajle, verovatno i jeste...tj. sasvim sam siguran...

Čoveku najčešći povod za tužnim pesmama je neki raskid ili tako nešto ali verujte mi na reč nije to u pitanju...nedo bog da je nešto gore...

Trenutno me je obuzela tuga ne zbog toga što je mene neko povredio daleko bilo da se ja osećam povređeno, možda delimično. Moju tugu sam izazvao ja sam i to svojim glupim i ne promišljenim kršenjima nekih mojih načela, verovatno se mnogi i pitaju da li tako nešto postoji kod mene...

Da li u meni caruje morali i razumevanje ili samo onaj nasmejani klovn koji je mnoge osmehe izmamio, što svojim raznim glupostima a najčešće sam jednostavno od sebe pravio magarca jer sam tako mislio da sam ljudima zanimljiv.Možda i jesam ali to nije način da čovek bude u centru pažnje, ja izgleda i pored nazovimo intelekta koji poseduijem izgleda samo imam taj kvalitet da ljudima skidam tužna lica. Zahvalan sam bogu što mi je dao taj talenat... Ali izgleda da ga isuviše traćim ponekad, na ljude kojim nije potreban smeh....

A zaboravljam na ljude koji taj moj humor i smeh zaslužuju, pre sveg tu je moja porodica, moji prijatelji i na kraju ono najslađe moja devojka...

Njih izgleda umem samo i najčešće da naljutim i dovedem do crvenog usijanja to vam je valjda negde oko 700 nm pa naviše, koliko ja znam fiziku a ne znam je baš....

Slična boji ove tečnosti koju sad sasuh use, kako je i čaša pri nekom realnom dnu tako je i moja tuga sa ovim rečima zgasla kao što se vulkan ugasi na neko vreme pa se opet raspali u punom žaru. Dobro je da je da čovek ima te uspone i padove koji se ređaju po nekoj proizvoljnoj "sinusoidi" ao možemo tom funkcijom da opišemo ljudsko raspoloženje kroz vremensku skalu...

Ali kao što sam ispraznio još jednu čašu i ovako melanholik i patetičar, odoh da čitam to "Vreme Smrti",daleko bilo da je stiglo,samo je još uvek u lektiri, da nije dobro ne bi ga ni metali....


Evo već sam sam sebe oraspoložio verovatno to me i služe ovi blogovi da sami sebi dignete raspoloženje. Nema Nemačka je najveća vele sila, najbolja tehnologija kao npr. ovi blogovi...

Die Beste...


I na kraju ovojeg današnjeg broja, naravno a kako da ne završimo smehom, kad je on najvažniji....




4 коментара:

Milija Jovicic је рекао...

Hm, mislim da ti je talenat dobar, izmamljivanje osmeha, to je jedna od najvaznijih stvari.

Vidi se po postu da te zezaju grafici i funkcije :P

IGRUTIN је рекао...

Ma da be, funkcije me yeyaju ali ja sam naso resenje ima neki fini programcic na netu pa mi resava sve funkcije kad radim domaci jer me mrzi da se jebavam sa diverenciranjem...

Milos је рекао...

majstore, ajde dodaj u blog listu i http://milosmaric.blogspot.com/... Ja sam tebe vec dodao na svoju....

S.W.C. је рекао...

Ajde, ajde, nadam se da je do sada već sve OK.

Veliki pozdrav:)