недеља, 21. септембар 2008.

Rambo Amades-Covek za moj uzor...ali i dalje sam sam sebi uzor...

Ovaj čovek me je ovih dana inspirisao da razmišljam o unapređivanju svog humora, ali nije to mnogo važno...
Šta je Igrutin hteo da kaže, a da reko je on ovaj tj.
ja da sam se fenomenalno proveo na koncertu ovde gore navedenog coveka...(Ljudine)... Do tad nisam ni bio svestan da na svetu postoji neko ko može mene da prevaziđe po zajebanciji i drago mi je da je pored mog Ćaleta(gosm. neošišanog Srdjana Igrutinovića), Zorana Radmilovića tu i Rambo Amadeus, ultra-mega -giga car...

A sad će on nešto i da vam rekne u nastavcima naravno kakav bi to govor bio da nema nastavka(sigurno neka zdravica)...



Ali konstatacija iz četvrtog dela, kako on zamišlja starost: "On će biti đed, i njegovi unuci će da doveđu mlade đevojke tako od 18. godina i on će da se poštaplje sa štapom i kad god bude prošla koja on će budecap pa za tur(da budem kurtulan guz...), a ako unuci budu bili privatnici i budu držali firme on će svaki dan da ih muči i puštaće im njegove ploče na gramovon iz 1931-e sa trubom,kao glavnim delom iz seta delova za ozvučenje...

To je jedno od mojih viđenja o ovom ljudovu(čovecu). Vido sam mnogo sličnosti između mene i njega ali to sad nije uopšte važno, samo se nadam da ću i ja jedared tako da se podignem negde visoko kao on...


Treba čovek da ima dobar stav....

Pozdrav sa sve goste koji su došli, i za sve one koji nisu došli...


Нема коментара: