петак, 13. март 2009.

Bele Ruže




Jednom se desilo da poklonim nekom ružu....

Ruža je nakon nekog vremena uvenula, jer njeni atomi nisu mogli više da pružaju otpor sredini.
Nikako ne shvatam što je tako svet tako surov prema toj ruži koja nikog nije povredila...(ili ja samo tako mislim)

Nema veze...

Ruže su jake i uvek će da cvetaju za nekog...

Čoveku dođu nedaće i on pomisli da vene ali nije tako...

On je kao ruža gubi snagu od tolikog pritiska, počne da vene ali ne uvene...

Uvek je živ jer ima volju...

Ili on tako misli...

Ruža i kad uvene živa je samo joj je stanje svesti malkice promenjeno...kad je žčovek stavi u vodu on joj produži život n kratko...

E ljudi imaju nešto slično toj vodi a to su prijatelji...

Zato pravim prijateljima hvala....

Znajte da sam uvek uz vas kao što ste vi uz mene...

Obuzala me je melanholijica pa moram nekako da je ispoljim hvala na reazumevanju...

4 коментара:

Анониман је рекао...

Dovoljno hrabar da budes iskren i ulepsas ljudima oko sebe zivot :) Bravo Igrutine

IGRUTIN је рекао...

ma nishta...

i drugi put ulepshavam zhivot [re svega svoj...

K. D. је рекао...

Jako lepo napisano! I cuvaj to sto nosis u sebi :).

Анониман је рекао...

Definitivno jedan od najiskrenijih postova sto sam ih citala. :) Svaka cast, mnogi ne bi tako iskreno napisali sta osecaju.